لطفا قبل از خرید به نکات زیر توجه فرمایید

Group 168 1 - قوانین و مقررات ما

خرید آنلاین

خرید از ما بصورت آنلاین از طریق وب سایت، یکی از راحت‌ترین و موثرترین روش‌های خرید محصولات  ماست. با استفاده از این روش، می‌توانید به راحتی و در هر زمانی که مایل هستین، محصول مورد نیاز خود را سفارش داده و به صورت اینترنتی پرداخت کنید  و سفارش خودتان را دریافت کنید. با این حال، در صورتی که تمایل به خرید حضوری دارید، مهم است قبل از مراجعه حضوری حتما هماهنگی لازم را داشته باشید و به هیچ وجه بدون هماهنگی مراجعه حضوری نداشته باشید!!.

گارانتی

در صورتی که در توضیحات یک محصول قید "گارانتی یکساله" آمده باشد، به این معناست که این محصول تحت پوشش یکسال گارانتی تعمیر قرار دارد. این بدان معناست که در صورت بروز هر گونه خرابی یا عیب‌های فنی در طی این یکسال، مشتریان می‌توانند از خدمات یکبار تعمیر  رایگان استفاده کنند. اما محصولاتی که در توضیحاتشان هیچ اشاره‌ای به گارانتی نشده، به معنای عدم وجود گارانتی هستند.

عودت

وقتی که قصد خرید یکی محصولات ما را دارید، باید به دقت اقدام کنید و از اینکه مطمئن هستید که دقیقاً آن چیزی را که نیاز دارید را خریداری می‌کنید، اطمینان حاصل کنید. زیرا پس از خرید، امکان تعویض یا کنسل کردن سفارش وجود ندارد و همچنین هزینه‌ای به شما عودت داده نمی‌شود. بنابراین، قبل از خرید  خود دقت کنید و در صورت لزوم، از راهنمایی و مشاوره رایگان متخصصان ما  استفاده کنید تا از انتخاب صحیح خود مطمئن شوید.

!!توجه کنید!!

باز کردن یا تعمیر محصولات ما توسط افراد غیرمتخصص، شکستگی، صدمات فیزیکی، نفوذ رطوبت و آب، نوسانات برق و حرارت بیش از حد محیط که باعث ایجاد مشکلاتی در محصول شود تحت پوشش گارانتی قرار نمیگیرد و گارانتی محصول باطل خواهد شد!. در صورتی که محصول شامل گارانتی شود، هزینه ارسال و بازگشت آن به تعمیرگاه ما بر عهده مشتری است و هزینه تعمیر  در طول مدت گارانتی برای بار اول به صورت رایگان انجام خواهد شد.