چرا باید از ما خرید کنید؟

razi 500x229 - چرا باید از فروشگاه ال ای دی سازان خرید کنید؟

چرا باید از ما خرید کنید؟ دلایلی که موجب می‌شود تا ما با دیگر فروشگاه های اینترنتی متمایز شویم و موجب انتخاب ما توسط شما می گردد به شرح زیر می باشد:
ما مفتخریم جزو اندک فروشگاه‌های آنلاین می باشیم که با قیمت مناسب محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی عالی در اختیار مشتریان محترم قرار می‌دهیم. از جمله مزیت هایی که ما را با دیگر فروشگاه ها متمایز می کند عبارتند از:
۱- شناخت درست نیازهای مشتری و نیاز سنجی آنها
۲- تحویل بسته های ارسالی در مدت زمان پایین
۳- تنوع در محصولات و امکان قدرت انتخاب دادن بیشتر به مشتریان
۴- پشتیبانی ۲۴ ساعته و پاسخگویی سریع
۵- بسته بندی مناسب و تضمین سالم رسیدن بسته های ارسالی به مشتریان گرامی
۶- قیمت پایین و مناسب محصولات نسبت به رقبا

 

 

 

مجموعه ما بر این باور است که مشتریان ما تنها با یک بار خرید کردن از ما به مشتریان ثابت تبدیل می شوند. چرا که پس از دریافت کالایی که از ما خریداری کرده‌اند و مقایسه کیفیت و قیمت ها با دیگر فروشگاه های آنلاین و غیر آنلاین متوجه می‌شوند که ما با کمترین سود بهترین کالا را به آنها ارائه می دهیم. این موجب می‌شود تا آنها به ما اعتماد کنند. همچنین ما با ارائه محصولات اورجینال این اطمینان را به مشتری می‌دهیم که از ما با اطمینان خرید کرده و کالای اصلی را دریافت نمایند. چرا که برخی فروشگاه های اینترنتی با ارائه و ارسال کالای فیک موجب از دست رفتن اعتماد مشتریان به خرید اینترنتی می شوند.
از دیگرمواردی که می‌توان به آن اشاره نمود این است که ما به مشتریان خود این اطمینان را می دهیم که پس از دریافت وجه محصول توسط مشتریان حتما به آنها کالا را ارسال می نماییم. در دنیای کنونی و فضای مجازی متاسفانه افرادی هستند که اقدام به کلاهبرداری اینترنتی می نمایند. آنها پس از دریافت مبلغ محصول، کالایی را برای مشتریان ارسال نمی نمایند. اما ما این اطمینان را به مشتریان می دهیم که فروشگاه ما، فروشگاه دارای اصالتی بوده و حتماً پس از دریافت وجه توسط مشتریان به آنها کالای سفارش داده شده را ارسال می نماید.
از دیگر مواردی که به آن می‌توانیم اشاره نمایم این است که شما می توانید قبل از اقدام به خرید محصول با ما مشاوره تلفنی کرده و ما جهت انتخاب هرچه درست تر شما به شما مشاوره رایگان ارائه می دهیم. به همین دلیل شما می توانید بهترین محصول را که متناسب با نیازتان باشد تهیه و خریداری نمایید.

چرا قیمت محصولات ما پایین تر از فروشگاه های دیگر است؟!

مجموعه ما مفتخر است تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت ممکن و اورجینال و اصل خدمت مشتریان خود ارایه دهد.  یکی از دلایل اینکه قیمت های ما پایین تر و مناسب تر از فروشگاه های دیگر است این است که ما تمامی قطعات تولیدی محصولات خود را با بالاترین کیفیت ممکن بصورت مستقیم از خارج خرید و وارد میکنیم و از واسطه های داخل بازار ایران تهیه نمیکنیم.! این امر هم اینکه باعث پایین تر شدن قیمت محصولات و هم اینکه اطمینان حاصل میکنیم که قطعاتی که در محصولات خود استفاده میکنیم اورجینال و اصلی هستند تا محصول نهایی با کیفیت عالی و خوب به دست مشتری برسد.دلیل دیگر پایین بودن قیمت های ما اینه که هدف مجموعه ما تولید محصولات با بالاترین کیفیت ممکن با قیمت مناسب است که مشتری از هر قشری توانایی تهیه و خرید محصولات را داشته باشد و از نگه داشتن گیاهان مورد علاقه خود لذت ببرد. برای همین ما کمترین سود ممکن را روی محصولات خود داریم تا هم مشتری راضی باشد و هم اینکه با قیمت مناسبی که محصولات ما دارند مشتریان فراوانی دارند برای همین با فروش زیاد سود خوبی عاید مجموعه ما میشود که هم به سود مشتری است  هم به سود ما.

 

rezayatttttttttttt2021 500x167 - چرا باید از فروشگاه ال ای دی سازان خرید کنید؟