دیگر

مرکز تعمیرات انواع لامپ رشد گیاه | تعمیرات وال واشر رشد گیاه | تعمیرات پرژوکتور رشد گیاه | لامپ ال ای دی

00000000 - مرکز تعمیرات انواع لامپ رشد گیاه | تعمیرات وال واشر رشد گیاه | تعمیرات پرژوکتور رشد گیاه | لامپ ال ای دی

مرکز تعمیرات علمی و بروز محصولات رشد گیاه

تیم متخصص ال ای دی سازان آماده ارایه خدمات تعمیر انواع محصولات رشد گیاه میباشد

مرکز تعمیرات تخصصی انواع روشنایی های LED

تعمیر انواع لامپ رشد گیاه

تعمیر انواع وال واشر رشد گیاه

تعمیر انواع پرژوکتور رشد گیاه

تعمیر انواع پنل رشد گیاه

تعمیرات پنل های رشد گیاه سامسونگ

تعمیرات انواع پنل های رشد مارس هایدرو

تعمیرات انواع چراغ و لامپ های رشد گیاه خارجی

تعمیرات انواع لامپ های ال ای دی روشنایی

لامپ ، نورافکن و انواع دیگر روشنایی های فوق کم مصرف دیگر ال ای دی

0000 500x259 - مرکز تعمیرات انواع لامپ رشد گیاه | تعمیرات وال واشر رشد گیاه | تعمیرات پرژوکتور رشد گیاه | لامپ ال ای دی

 

جهت دریافت کسب اطلاعات بیشتر و سوالات خود در واتس آپ یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید

۰۹۱۲۶۴۶۴۱۶۷

 

 

00 - مرکز تعمیرات انواع لامپ رشد گیاه | تعمیرات وال واشر رشد گیاه | تعمیرات پرژوکتور رشد گیاه | لامپ ال ای دی

 

 

تعمیرات لامپ رشد گیاه

 

لامپ رشد گیاه ال ای دی و سایر انواع چراغ رشد گیاه، راهی عالی برای رشد و پرورش بذر گیاهان است. شما قادر خواهید بود بر میزان نوری که ساطع می شود و همچنین جریان مورد نیاز کنترل داشته باشید. البته این وسایل نیز با وجود عمر بالای آن در قیاس با سایر انواع نور رشد مصنوعی، ممکن است به مرور زمان نیاز به تعمیر داشته باشند، اما خواهید دید که بیشتر کارهایی که برای تعمیرات لامپ رشد گیاه صورت می گیرد معمولا در این سه مورد خلاصه می گردد. بهره مندی از خدمات شرکت و فروشگاهی که تضمین کننده کیفیت محصولات خود و دارای گارانتی معتبر برای تعمیرات انواع لامپ رشد گیاه می باشد خود نشان از اعتبار برند آن فروشگاه بوده و فروشگاه ال ای دی سازان نیز از این قاعده مستثنی نیست. حال در ادامه سه موردی که معمولا تعمیرات چراغ رشد گیاه در آن اتفاق می افتد را به طور خلاصه وار بررسی می کنیم.

 

۱ – جریان الکتریکی

به طور معمول، هر زمان که متوجه شدید که پنل رشد گیاه و یا هر نوع از لامپ رشد گیاه شما به درستی کار نمی کند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که جریان الکتریکی را بررسی کنید. متوجه خواهید شد که مولتی متر بهترین و دقیق ترین راه و وسیله برای انجام این کار است. شما به سادگی باید اهم متر را به پنل وصل کنید و ببینید که چه مقدار است. اگر قرائت در جایی که باید باشد نیست، در این صورت دچار مشکل الکتریکی در دستان خود خواهید شد. با این حال، اگر خواندن خوب است، ممکن است به سادگی نیاز داشته باشید که بقیه پانل یا منبع نور را بررسی کنید تا ببینید آیا چیزی خراب است یا خیر.

 

 

۲ – لامپ

کاری که احتمالاً باید انجام دهید و می تواند بسیار خسته کننده باشد اما بسیار ضروری است این است که همه ال ای دی ها را بررسی کنید. یک پروژکتور رشد گیاه معمولا حداقل ۵۰ ال ای دی دارد. این بسیار شبیه یک رشته چراغ کریسمس است. اگر یکی به هم ریخته باشد، می تواند بقیه آنها را خراب کند. شما باید تک تک آنها را برررسی کنید. اگر ال ای دی هایی پیدا کردید که کار نمی کنند، باید آنها را تعویض کنید. این معمولاً مشکل را برطرف می کند. حتماً به تعداد ال ای دی هایی که سوخته یا شکسته‌اند توجه داشته باشید و به یاد داشته باشید که کجا هستند، بنابراین دفعه بعد که برای تعویض آنها می‌روید، لازم نیست دوباره همه آنها را مرور کنید تا ال ای دی هایی را که باید پیدا کنید. جایگزین شود.

 

۳ – تمیزی

گاهی اوقات، اگر گرد و غبار و خاک به اندازه کافی وارد آن منطقه شود، می تواند اتصال و همچنین ال ای دی ها را خراب کند. متوجه خواهید شد که گهگاه گردگیری روی ال ای دی ها و کل پنل با یک پارچه نرم، راهی عالی برای جلوگیری از از خراب شدن آن است. منظم بودن این کار بستگی زیادی به مکانی دارد که چراغ رشد گیاه ال ای دی در آن قرار دارد. اگر در مکانی باشد که مستعد گرد و غبار و کثیفی باشد، متوجه خواهید شد که تمیز کردن منبع نور به دفعات (چندین بار در هفته) بهتر است صورت گیرد و این ایده گردگیری و غبارروبی، راهی عالی برای کمک به دوام آن برای سال‌های آینده است.

 

 

#نورافزار
#چراغ_خطی
#زیرپله ای
#وال_واشر
#نورمخفی
#چراغ_استخری
#زیرکابینتی

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی: -- بارگیری کد امنیتی --