مقالات رشد گیاه

لامپ رشد گیاه حبابی ال ای دی

images - لامپ رشد گیاه حبابی ال ای دی

بهتر است راجع به نحوه دانستن چگونگی جایگزینی آنها آگاهی داشته باشید. زیرا برخی از آنها ممکن است در طول زمان شکسته شوند. برخی نیز برای بار چندم لحیم شده اند ولی در اصل برای اولین بار در چین ساخته شده اند. امروزه پنل های ال ای دی قابل جایگزین چون هر لامپ حبابی دیگر می باشند.

رنگ های مناسب را انتخاب کنید. هم اکنون شما اطلاعات کافی در مورد رنگهایی که باید مورد استفاده قرار گیرد را دارید، اما اگر می خواهید یکی از پرورش دهندگان پیشرفته در زمینه گیاهان باشید، باید دانش خود را در زمینه نسبت موثرتر رنگ ها افزایش دهید. هرچه بیشتر در مورد فرایند رشد گیاهان بدانید، انتخاب مناسب تر رنگ ها را در زمینه رفع نیاز بذر و گیاهان خواهید داشت.

بیش از اندازه آنها را تحمل نکنید. عمر ال ای دی ها تا ۱۰۰٫۰۰۰ ساعت می باشد، اما در صورتی که تلاش بر ارسال انرژی بیشتر از توان ال ای دی بر آن صورت گیرد، این طول عمر کاهش می یابد. البته در صورت آگاهی این موضوع در اغلب موارد جز مشکلات نخواهد بود.

شرکت ها و سازنده های چراغ رشد گیاه ال ای دی

هم اکنون تعداد زیادی سازنده و تولیدکننده ال ای دی رشد گیاه در بازار موجود است که تنها تعداد اندکی از آنها جز رهبران و پیشروهای موفق در این زمینه هستند.

لامپ رشد ال ای دی سبز رنگ

ال ای دی های پیشرفته به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان ال ای دی در بازار شناخته شده اند. محصولات آنها خیلی بیشتر از سایر فاکتورهای رشد لیست شده در اینترنت، کارآمدتر و مفیدتر می باشند. این سازندگان سالهاست که در صنعت روشنایی کار می کنند و هرساله محصولاتشان را تکمیل می نمایند.

ال ای دی های کالیفرنیا

چراغ های رشد فوق حرفه ای که در حال افزایش هستند بسیار گران بوده و از میان آنها ال ای دی های کالیفرنیا گزینه مقرون به صرفه و قدرتمند با استحکام صنعتی می باشند. بعد از تجربه ۱۳ سال ساخت، مشهود است که در نهایت هنر تولید بهترین چراغ های رشد را تکمیل نموده اند. خطوط ساخت Solarstorm و Solarflare  محصولات خود را در ایالت متحده تولید می کنند. نحوه ساخت آنها تضمین کننده بهره مندی بالاترین کیفیت در هر چراغ رشد گیاه است و در پروسه سخت تولید ال ای دی های کالیفرنیا با تمرکز بر سه گزینه اتوماسیون و بهره وری و قدرت، شما از هرچه ضروری است، بی نیاز
می گردید.

چراغ ال ای دی رشد ویژه

این نوع چراغ های تولید شده با بالاترین کیفیت برای یک دلیل خاص ایجاد شده اند: سال های زیادی تلاش برای تحقیقات و تکمیل محصولات قبل از بازنمودن درب های مجازی صرف شده است. این سازندگان بعد از مدتی طولانی حاضر بر تولید بهترین آنچه از ال ای دی قابل ارائه هست، شدند. این ال ای دی های ویژه دارای نوعی هت سینک می باشند که به طرز چشمگیری دما را کاهش داده و حتی خنک تر از پنل های استاندارد ال ای دی می باشند. برای ایجاد محصولات خوب که دارای راندمان بالا و یک طیف ۱۲ باند هستند پروسه تولید از این نیز سخت تر خواهد بود.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی: -- بارگیری کد امنیتی --