مقالات رشد گیاه

پرورش فلفل قرمز با لامپ رشد گیاه

chili gow light1 450x450 - پرورش فلفل قرمز با لامپ رشد گیاه

رشد گیاه فلفل قرمز با استفاده از لامپ رشد گیاه ال ای دی مزایای متعددی را در مقابل رشد سنتی در فضای باز ارائه می دهد. برای رشد فلفل قرمز به چراغ رشدی نیاز است که طیف وسیعی از رنگ را داشته باشد و بتواند گیاه را در تمام مراحل رشد در خود جای دهد. از مراحل جوانه زنی و رشد اولیه، تا گلدهی و تولید میوه، طیف نوری که از چراغ رشد گیاه ال ای دی ساطع می شود به شما امکان می دهد تا سالم ترین گیاهان فلفل قرمز را رشد دهید. لامپ های LED که شامل طیف نور UV، آبی، قرمز و سفید هستند، مناسب ترین می باشند، زیرا طول موج های مشابهی را منتشر می کنند که گیاهان در فضای باز از نور خورشید در محیط طبیعی دریافت می کنند.

 

 

توانایی پرورش موفقیت آمیز فلفل قرمز با چراغ ال ای دی به شما امکان کشت و برداشت در طول سال را می دهد و شما را از محدودیت هایی که در فضای باز رشد می کند رهایی می بخشد.نور مصنوعی مثل لامپ رشد گیاه ال ای دی برای فلفل های در حال رشد بهتر از چراغ های HPS (سدیم با فشار بالا) هستند زیرا طیف وسیع تری از نور را تولید می کنند، که بخش مهمی از یک چرخه رشد موفق است. چراغ رشد گیاه LED و HPS طیف های مختلفی از نور را تولید می کنند، که اساساً تجزیه رنگ هایی است که نور ساطع شده از لامپ ها را تشکیل می دهند. طیف تولید شده از چراغ های ال ای دی دارای محدوده خاصی است که برای کمک به مراحل توسعه گیاه مناسب تر است. دو مرحله مهم زندگی گیاهان چیلی، مراحل اولیه رشد و تولید مثل، هر دو مورد طیف وسیع ساطع شده از لامپ رشد ال ای دی قرار می گیرند، که به نوبه خود منجر به گیاه سالم تری می شود.

 

chili plant 500x333 - پرورش فلفل قرمز با لامپ رشد گیاه

میزان ساعت تامین روشنایی گیاه فلفل قرمز با این منبع نور ۵ الی ۷ ساعت در روز می باشد.دما، علاوه بر نور، عامل مهمی در رشد گیاهان سالم چیلی است. چراغ رشد گیاه ال ای دی گرمای یکسانی با نور طبیعی خورشید در خارج تولید نمی کند و بنابراین حفظ دمای مناسب داخل ساختمان به منظور امکان شکوفایی گیاه و تولید موفقیت آمیز میوه بسیار مهم است. رشد گیاه چیلی به محدوده دمایی بین ۲۲ تا ۲۸ درجه سانتی گراد نیاز دارد. دماهایی که بیش از حد از این محدوده منحرف می شوند، می توانند منجر به کندی یا توسعه گیاه ناتوانی شود که قادر به تولید نیست. از آنجا که این نوع منبع روشنایی گرمای مشابه نور خارج از خورشید را تولید نمی کند، خاکی که فلفل قرمز در آن رشد می کند به سرعت خشک نمی شود.

 

آبیاری بیش از حد گیاهان مهم است زیرا می تواند منجر به پوسیدگی ریشه و بیماری های دیگر شود که می تواند به گیاه آسیب برساند یا از بین ببرد، یا باعث ریزش شکوفه ها قبل از فرصت تولید میوه شود. به طور کلی، رشد فلفل قرمز با کمک چراغ های ال ای دی چون پروژکتور رشد گیاه و وال واشر رشد گیاه برای مصارف گلخانه های بزرگ به شما این امکان را می دهد میوه های زیبایی را در طول سال رشد دهید و برای هر کسی که به دنبال افزایش فصل رشد طبیعی است، یک تنظیم آسان است.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی: -- بارگیری کد امنیتی --