مقالات رشد گیاه

مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران و کرج

0908080800 1138x450 - مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران و کرج

از زمانی که برای اولین بار برای تامین نیاز نوری، استفاده از چراغ رشد گیاه در بازار باغبانی ظاهر شد، به طور پیوسته در بین تولیدکنندگان صنعت روشنایی گیاهان، این محصول محبوبیت پیدا کرده‌ و به طور فزاینده ای تقاضا برای خرید نیز رشد یافته است. در طول ۵ سال گذشته، پیشرفت در فناوری ال ای دی رشد سریعی داشته است. چراغ‌ های رشد ال‌ای‌دی اکنون می‌توانند نور باکیفیت و شدیدی مشابه چراغ‌های رشد سنتی HPS را با نصف هزینه انرژی تولید کنند! بنابراین برای تهیه چنین محصولی لازم است مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران یا هر شهری که بورس فروش عمده و جزئی این محصول هست شناخته و معرفی گردد. در ایران تمام محصولات روشنایی و لوازم و قطعات مربوط به تولید، مونتاژ و یا تعمیر آنها برای فروش و خرید عمده در تهران و عمدتا در لاله زار می باشد. بنابراین خریداران می توانند انواع لامپ، پروژکتور رشد گیاه و وال واشر رشد گیاه را در مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران که همانا لاله زار هست و یا از فروشگاه های اینترنتی که با بهره مندی از ای نماد فعالیت می کنند، خریداری نمایند.

 

مزایای لامپ رشد گیاه

مزایای قابل توجهی مانند بهره وری انرژی و عمر طولانی تر مرتبط با چراغ های رشد ال ای دی نسبت به
فناوری های روشنایی معمولی را می توان اشاره کرد. لامپ رشد گیاه مبتنی بر LED از نظر کارایی، انرژی، طول عمر، تطبیق‌پذیری و کیفیت رنگ از همه فناوری‌های نورپردازی معمولی پیشی گرفته‌اند و به دلیل رقابتی بودن در هزینه‌های فزاینده، چراغ‌های رشد ال ای دی به طور گسترده در کاربردهایی مانند مزارع عمودی، مزارع سرپوشیده استفاده می‌شوند و در گلخانه ها از چراغ های رشد برای رشد چندین گیاه در داخل خانه استفاده
می شود. طیف نورهای رشد را می توان با توجه به نیاز گیاه تغییر داد. رشد و نمو گیاهان را می توان با استفاده از انواع مختلف چراغ رشد تضمین کرد. پرورش دهندگان باغبانی، لامپ های تخلیه با شدت بالا (HID) را به عنوان منبع نور برای کاربردهای بیرونی و داخلی ترجیح می دهند. این لامپ ها به راحتی در بازار موجود هستند، مقرون به صرفه هستند و قادرند شدت نور لازم را برای رشد گیاه فراهم کنند. پرورش دهندگان لامپ های HID مانند لامپ های سدیم فشار بالا (HPS) را با لامپ های متال هالید (MH) ترکیب کرده اند تا طیف نور کلی گیاهان را به دست آورند. با این حال، این لامپ ها برق زیادی مصرف می کنند و گرمای اضافی منتشر می کنند. در نتیجه، پرورش دهندگان باید سیستم های خنک کننده را برای حفظ دما در واحدهای در حال رشد اضافه کنند. این بیشتر به قبض انرژی آنها می افزاید. همه این عوامل باعث افزایش تقاضا برای راه حل های روشنایی با انرژی کارآمدتر و طولانی مدت برای باغبانی شده است.

 

انتخاب لامپ رشد گیاه انتخابی مقرون بصرفه

با افزایش آگاهی در مورد مزایای ارائه شده توسط این راه حل ها، استفاده از چراغ های رشد LED در حال افزایش است. پیش از این، HPS و بالاست های الکتریکی به طور گسترده در کشاورزی داخلی به عنوان منابع موثر نور استفاده می شدند. امروزه، LED ها در بورس هستند. این چراغ های رشد بر معایب HPS، فلورسنت (FL)، چراغ های متال هالید و بالاست های الکتریکی غلبه می کنند. با این حال، سرمایه اولیه مورد نیاز برای خرید چراغ‌های رشد LED با کیفیت بهتر از فناوری‌های نورپردازی معمولی مانند لامپ‌های FL و HID است. این عمدتاً به این دلیل است که هر واحد نور رشد ال ای دی حاوی آرایه هایی از LED است که به ویژه برای کاربردهای باغبانی طراحی شده است. یک چراغ رشد ال ای دی با کیفیت بالا و طیف کامل را می توان به عنوان منبع نور اولیه برای رشد تجاری داخلی نصب کرد.

 

عمر بالای لامپ رشد گیاه

چراغ های رشد HPS بسیار داغ هستند و به تجهیزات زیاد و تهویه مناسب نیاز دارند تا خطر آتش سوزی به حداقل برسد. از سوی دیگر، لامپ رشد ال ای دی داخلی با کیفیت، حتی پس از ساعت‌ها کار خنک کار می‌کنند. همچنین دمای عملیاتی و مصرف انرژی کمتری دارند (تا ۶۰ درصد کمتر از HPS معادل). کارایی آنها به این معنی است که طول عمر بیشتری نیز دارند: یک چراغ رشد LED خوب برای ۵۰۰۰۰-۱۰۰۰۰۰ ساعت استفاده مداوم دوام می آورد، در حالی که چراغ های رشد HPS در حدود ۲۰۰۰-۳۰۰۰ ساعت شروع به خراب شدن
می کنند.

نورپردازی خوب نور مصنوعی فقط به منظور تامین نیاز صرفه جویی و کارایی نیست. لامپ رشد گیاه ال ای دی نیز برخلاف واحدهای HPS، طیف کامل نور با کیفیت بالاتری تولید می‌کنند. این بدان معنی است که گیاهان شما می توانند از نهالی به گل دیگر بدون هیچ گونه کمک دیگری از پرورش دهنده رشد کنند!

 

 

از بین بیش از صدها مورد از قدرتمندترین انواع ال ای دی های چراغ رشد در مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران، می توان به فروشگاه ال ای دی سازان که هم دارای سایت اینترنتی و هم فروش حضوری و نیز مرکز تعمیرات انواع محصولات روشنایی ال ای دی است، اشاره کرد.

ال ای دی سازان با تضمین بهترین کیفیت و قیمت مناسب و گارانتی معتبر در بازار.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی: -- بارگیری کد امنیتی --